فروغ فرحزاد
نوشته شده توسط : **best boy**

 

امشب از آسمان دیده ی تو
 
                                                 روی شعرم ستاره می بارد
 
در سکوت سپید کاغذ ها
 
                                                  پنجه هایم جرقه می کارد
 
شعر دیوانه ی تب آلودم
 
                                                  شرمگین از شیار خواهش ها
 
پیکرش را دوباره می سوزد  
 
                                                  عطش جاودان آتش ها
 
آری، آغاز، دوست داشتن است
 
                                                  گرچه پایان راه نا پیداست
 
من به پایان دگر نیندیشم
 
                                                که همین دوست داشتن زیباست
 
از سیاهی چرا حذر کردن
 
                                                 شب پر از قطره های الماس است
 
آنچه از شب بجای می ماند
 
                                                 عطر سکر آور گل یاس است
 
آه، بگذار گم شوم در تو
 
                                                 کس نیابد ز من نشانه ی من
 
روح سوزان آه مرطوبت
 
                                                  بوزد بر تن ترانه ی من
 
آه بگذار زین دریچه ی باز
 
                                                  خفته در پرنیان رویاها
 
با پر روشنی سفر گیرم
 
                                                  یگذرم از حصار دنیاها
 
دانی از زندگی چه می خواهم
 
                                                  من تو باشم ، تو ، پای تا سر تو
 
زندگی گر هزار باره بود
 
                                                 بار دیگر تو، بار دیگر تو
 
آنچه در من نهفته دریاییست
 
                                                کی توان نهفتنم باشد
 
با تو زین سهمگین طوفانی
 
                                                کاش یارای گفتنم باشد
 
بس که لبریزم از تو، می خواهم
 
                                                بدوم در میان صحرا ها
 
سر بکوبم به سنگ کوهستان
 
                                               تن بکوبم به موج دریاها
 
بس که لبریزم از تو، می خواهم
 
                                              چون غباری ز خود فرو ریزم
 
زیر پای تو سر نهم آرام
 
                                             به سبک سایه ی تو آویزم
 
آری آغاز دوست داشتن است
 
                                             گرچه پایان راه نا پیداست
 
من به پایان دگر نیندیشم
 

                                   که همین دوست داشتن زیباست

نظر...نظر...نظرررررررررررررررررررررررر یادت نره ....!!!




:: بازدید از این مطلب : 958
|
امتیاز مطلب : 126
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
خشایار در تاریخ : 1391/4/27/2 - - گفته است :
داش من وبت باحاله ولی بسه دیگه اینقدر از عاشقی شنیدم که روم به دیوار دوار به روم گلاب تومن شکوفه کردم .بیا یکم بخندیم باهم

/weblog/file/img/m.jpg
پسرک تنها در تاریخ : 1389/11/29/5 - - گفته است :

/weblog/file/img/m.jpg
کمند در تاریخ : 1389/11/16/6 - - گفته است :
عشق مرگ نيست زندگي است. سخت نيست عين سادگي است. عشق عاشقانه هاي باد وگندم است . اولين پناهگاه کودکي آخرين پناهگاه آدم است. زندگي زيباست حتي اگر کور باشي ؟ خوش آهنگ است حتي اگر کر باشي مسحور کننده است حتي اگر فلج باشي؟ اما بي ارزش است اگرثانيه اي عاشق نباشي
منتظرتم

/weblog/file/img/m.jpg
مهرداد اشک9 در تاریخ : 1389/11/13/3 - - گفته است :
سلام...شعر و خوندم ولی من بیشتر ترانه دوست دارم...و خودمم ترانه میگم....

حالا...

آش نذری داشتیم....وای تا صبح نخوابیدم ولی همین نخوابیدنه خیلی حال میده به ادم....هه هه....الان دارم میخندم...

راستی داداش من که اومدم تو دیگه نمیای وب من ... .
راستی دمت گرم...بابت اهنگ وبت....اولش فکر کردم موبایلم داره زنگ میزنه چون اول کار اخه دل من محسن یگانه یه زمان زنگ خورم بود

بهبه به این سلیقه...

دیگه برم حرف زیا چیز شد که چیزه...
یا علی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: